fredag 19. september 2008

Ønskeliste!

Det begynner å nærme seg både bursdag og jul. Ja ja, det er fortsatt en stund til... Men jeg kan begynne å glede meg allerede nå! Tenkte at det alltid er så vanskelig å komme på hva man ønsker seg når folk spør, så derfor fant jeg ut at jeg kan lage meg en liten ønskeliste her! ;-)

Disse boksene er fra BLAFRE DESIGN.





Bokser til oppbevaring er alltid greit å ha.

Her er en til som jeg ønsker meg, som jeg kan ha sysaker og slikt i... Vet ikke helt hvor man får tak i den, men de har i alle fall hatt den på ting.



Jeg ønsker meg også nytt objektiv til det fine kameraet mitt! Sigma 17-70 virker som et bra objektiv for slike bilder jeg tar...



Bøker ønsker jeg meg jo alltid. Her er et lite utvalg...





Elsker å krype inn under deilige pledd på kvelden. Røros-Tweed har utrolig mange fine. Et par av dem følger her:




Og så selvsagt en film og litt musikk som jeg kan kose meg med under pleddet!





Flere ting vil komme etter hvert...

Ingen kommentarer: